بیمه آتش سوزی

بیمه سامان کرج نمایندگی سمیه گنجی
بیمه نامه آتش سوزی بیمه سامان
بیمه نامه منازل مسکونی
خانه شما می‌تواند بخش مهمی از سرمایه و دارایی شما در زندگیتان باشد. با بیمه نامه‌های منازل مسکونی سامان می‌توانید امنیت این سرمایه ارزشمند را تامین کنید. با این بیمه نامه می‌توانید خانه خود را در مقابل خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سرقت، سیل، مسئولیت در قبال همسایگان مجاور و… بیمه کنید. بیمه سامان با ارائه طرحهای مناسب حداکثر پوشش قابل ارائه را در برابر خطرات را در اختیار شما می‌دهد. از ویژگیهای مهم این طرح‌ها، عدم نیاز به بازدید در طرحهای خانه امن و جامع خانوار برای صدور می‌باشد که روال خرید بیمه نامه را ساده‌تر می‌نماید و بیمه نامه آتش سوزی بر اساس اطلاعاتی که بیمه گذار اعلام می‌نماید صادر خواهد شد. 

بیمه مراکز صنعتی

مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانجات صنایع غذایی، آشامیدنی، دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم، چوب، کاغذ، مقوا، چاپ و صحافی، شیمیایی، محصولات کانی غیرفلزی، فلزات اساسی و صنایع متفرقه، ساختمان، تاسیسات، ماشین‌آلات، مواد اولیه، موجودی و محتویات هریک از مراکز یاد شده را می‌توان در مقابل خطرهای آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و همچنین کلیه خطرهای اضافی به قیمت روز بیمه نمود

بیمه مراکز غیر صنعتی

بیمه نامه آتش سوزی مراکز غیرصنعتی شامل کلیه فروشگاه‌های تجاری، تعمیرگاه‌ها، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی، ساختمان‌های اداری، بنگاه‌های معاملاتی، مراکز پخش دارو، فروشگاه‌های مواد غذایی و پروتئینی، آموزشگاه‌ها، مراکز خدماتی و سایر موارد مشابه می‌باشد. ساختمان، تأسیسات، موجودی اثاث ثابت و دکوراسیون هر یک از مراکز یاد شده را می‌توان در مقابل خطرهای آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و نیز کلیه خطرهای اضافی بیمه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید


× مشاوره آنلاین